Regulamin szkoleń

Regulamin szkoleń


§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady udziału w szkoleniach tradycyjnych oraz szkoleń on-line organizowanych przez Magdalena Kowalska Smooth BarberShop
  2. Organizatorem szkoleń jest Magdalena Kowalska Smooth BarberShop ul. Sadowa 3/3 31-408 Kraków, nip 9452138782
  3. Udział w szkoleniach wymaga zaakceptowania Regulaminu oraz wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji usługi.



§ 2. Definicje

  1. Klient – osoba fizyczna lub prawna, zobowiązana do uiszczenia należności za szkolenie. Klient nie musi być jednocześnie Uczestnikiem szkolenia, choć może nim być.
  2. Organizator – Magdalena Kowalska Smooth BarberShop (Barber)
  3. Rezygnacja ze szkolenia – przesłanie przez Klienta pisemnej bądź e-mailowej (pod adresem barbershop@o2.pl) informacji o wycofaniu uczestnika/ków z udziału w szkoleniu.
  4. Uczestnik – osoba, która poprzez przysłanie zgłoszenia wyraziła wolę uczestnictwa w szkoleniu, za które została wniesiona opłata.
  5. Szkolenie otwarte – szkolenie, na które może się zapisać każda osoba zainteresowana tematem szkolenia.
  6. Szkolenie tradycyjne otwarte – szkolenie, w którym Uczestnicy zgromadzeni są w siedzibie firmy.
  7. Szkolenie on-line – szkolenie, w którym Uczestnik bierze udział korzystając z urządzenia z internetem i przeglądarką), poprzez zalogowanie się na platformę internetową wskazaną przez Organizatora. Szkolenie prowadzone jest przez Wykładowcę w czasie rzeczywistym, z udziałem innych Uczestników szkolenia.
  8. Zgłoszenie – podanie swoich danych: Imię, nazwisko, numer telefonu, dane do faktury (jeśli potrzebna) skan książeczki sanepidowskiej lub orzeczenie lekarza medycyny pracy wobec podobnego zawodu przez mail. 







§ 3. Warunki uczestnictwa w szkoleniu tradycyjnym otwartym oraz szkoleniu on-line

  1. Podstawą uczestnictwa w szkoleniu jest wyrażenie chęci udziału w nim poprzez wysłanie zgłoszenia mailem barbershop@o2.pl i dokonanie opłaty za szkolenie.
  2. Organizator na 7 dni przed datą szkolenia wysyła pocztą elektroniczną do wszystkich uczestników potwierdzenie wraz ze szczegółowymi informacjami o szkoleniu (tj. dokładne miejsce szkolenia – w przypadku szkoleń tradycyjnych, informację o płatności, o przysługującym rabacie oraz szczegółowy program szkolenia).
  3. Liczba miejsc jest ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń. Barber zastrzega sobie możliwość odwołania szkolenia lub zmiany jego terminu w przypadku braku wystarczającej liczby uczestników lub wystąpienia innych istotnych okoliczności.
  4. Uczestnik zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie następujące narzędzia i materiały: paczka dopasowanych, jednorazowych rękawiczek nitrylowych lub vitrylowych, własne nożyce i grzebień, w odpowiednich do ręki rozmiarach.
  5. Szkolenie on-line odbywa się poprzez platformę internetową. Uczestnik zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie urządzenie z szybkim internetem oraz zestaw słuchawkowy z mikrofonem. Po dokonaniu płatności uczestnik otrzyma od barbera drogą mailową link (zaproszenie) na szkolenie on-line oraz instrukcję korzystania z platformy internetowej.








§ 4. Warunki płatności

  1. Wysokość opłaty za szkolenie zgodna jest z aktualną ofertą zamieszczoną na stronie smoothbarbershop.pl w momencie dokonywania rejestracji na szkolenie.
  2. W cenie szkolenia tradycyjnego Uczestnicy otrzymują od Organizatora: Certyfikat o ukończeniu szkolenia.
  3. Cena szkolenia on-line obejmuje udział w szkoleniu (z wyłączeniem dostępu do urządzenia i sieci Internet, do których zorganizowania zobowiązany jest każdy z Uczestników we własnym zakresie), materiały szkoleniowe w formie elektronicznej oraz Certyfikat  uczestnictwa w szkoleniu.
  4. Cena szkolenia nie obejmuje kosztów dojazdu uczestników, kosztów parkingu, noclegów i wyżywienia, chyba że jest to wyraźnie zaznaczone w ofercie.
  5. Opłatę za szkolenie należy dokonać przelewem na konto PL 71 1160 2202 0000 0003 8646 7508 po otrzymaniu potwierdzenia od Organizatora, że szkolenie się odbędzie, a przed rozpoczęciem szkolenia.
  6. Tytuł przelewu powinien zawierać temat szkolenia, nazwę firmy/klienta/uczestnika oraz datę szkolenia.
  7. Dokumenty księgowe – faktury przekazywane są uczestnikom na zakończenie szkolenia lub wysyłane drogą mailową.
  8. Udostępnienie przez Organizatora linku do spotkania on-line, możliwe jest wyłącznie w przypadku Uczestników, za których opłata została uiszczona i zaksięgowana na rachunku bankowym Organizatora.




§ 5. Odwołanie lub zmiana terminu szkolenia przez Organizatora

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminu szkolenia lub do odwołania szkolenia w terminie do 7 dni przed planowaną datą jego rozpoczęcia. Jednakże Organizator będzie korzystał z tego prawa jedynie w szczególnych sytuacjach.
  2. Organizator, w wypadku odwołania szkolenia informuje o tym fakcie Klienta/Uczestnika. Informacja dotycząca odwołania szkolenia przesyłana jest na adres e-mail wskazany w zgłoszeniu.
  3. W przypadku odwołania szkolenia przez Organizatora, Klient otrzymuje zwrot wniesionych opłat na rachunek bankowy, z którego dokonana była płatność.
\



§ 6. Rezygnacja ze szkolenia

  1. Rezygnacja ze szkolenia wymaga przesłania jej e-mailem
  2. W przypadku rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w terminie dłuższym niż 7 dni przed szkoleniem Klient/Uczestnik nie ponosi żadnych kosztów.
  3. Odwołanie zgłoszenia przez Klienta/Uczestnika w terminie krótszym niż 7 dni przed szkoleniem lub brak udziału w szkoleniu skutkuje obciążeniem go całością kosztów szkolenia.
  4. W razie nieprzewidzialnych okoliczności dopuszczalna jest ewentualna zmiana uczestnika szkolenia.




§ 7. Reklamacje

  1. Uczestnikom przysługuje prawo reklamacji usługi szkoleniowej. Reklamacja powinna być złożona w terminie nieprzekraczającym 5 dni od daty zakończenia szkolenia.
  2. Zgłoszenia reklamacji wraz ze szczegółowym opisem, z podaniem imienia i nazwiska można dokonać na adres e-mal.
  3. Reklamacje zgłoszone po terminie określonym w ust. 1 nie będą rozpatrywane.
  4. Organizator zobowiązuje się rozpatrzyć reklamacje do 14 dni od daty wpływu do siedziby firmy a o ich rezultacie powiadomi niezwłocznie Klienta/Uczestnika na podany przez niego adres e-mail.




§ 8. Przetwarzanie danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest Organizator. Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do realizacji usługi szkoleniowej. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne dla celu skorzystania z usługi szkoleniowej.
  2. Uczestnikom szkoleń przysługuje prawo dostępu do treści ich danych osobowych, ich sprostowania, aktualizacji, ograniczenia przetwarzania, przenoszenia.
  3. Dane osobowe będą przetwarzane przez czas niezbędny do celów rozliczeniowych i podatkowych zgodnie z właściwymi przepisami.
  4. W sprawach spornych uczestnikom szkoleń przysługuje prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  5. Wyjaśnień w sprawach związanych z danymi osobowymi udziela Inspektor Ochrony Danych Osobowych smoothbbs@o2.pl.




§ 9. Postanowienia końcowe

  1. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego, ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz inne bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.